A szervezetet bármikor érdemes tovább fejleszteni, mert a jóból mindig lehet még kiváló.
Akkor is vannak olyan pontok egy szervezet életében, amikor az eredményesen és jól működik, de lehet még javítani a dolgozók komfortérzetén vagy az ügyfél kapcsolatokban vagy a belső kommunikációban, a juttatási csomagokban nem beszélve a bűvös employer brandingről.
A külső környezet és a szabályozók változásából adódóan pedig szükségszerű a fejlesztés.
Különösen szükségszerű, ha
- Ha a szervezet gyengén, vagy nem az elvárásoknak megfelelően működik, elakadások vannak egyes területeken
- Ha a szervezet ugyan zökkenőmentesen működik, de nem tapasztalható fejlődés, nincs előrelépés
- Amikor komolyabb változásokat akarunk bevezetni
- Krízishelyzet kialakulását megelőzendő, vagy válságstratégia bevezetése előtt, illetve után.
Ezek az okok mind megkövetelik a fennálló helyzet elemzését, az elérni kívánt cél meghatározását, cselekvési program kidolgozását és annak végrehajtását, valamint az elért eredmények visszamérését.
Ilyenkor szükség van a szervezetben folyó tevékenységek kritikai elemzésére, annak meghatározására, hogy az adott körülmények között a legmegfelelőbb módszert használják-e. A dolgozók közötti kapcsolatok vizsgálatára az esetleges konfliktusok okainak megismerésére és megszüntetésére. Alternatív tevékenységformák előzetes kipróbálására a végleges döntés előtt a lehetséges következmények feltárása céljából. Egy hirtelen fellépő és sürgős megoldást kívánó dilemma megoldási lehetőségeinek vizsgálatára. A vállalati kultúra, a hagyományok, szokások, tipikus esetek vizsgálatára a torzulások kiküszöbölése és a megfelelőbb gyakorlat kialakítása céljából.
Szóval nem egyszerű, de nem kell egyedül átgondolnia: keressen bennünket elérhetőségeinken, s támogatjuk a teljes folyamat lebonyolításában!